کد مطلب: اسامی قربانیان حادثه قطار تبریز مشهد 417656

آمار دقیقی از فوتی‌های حادثه قطار تبریز ـ‌ مشـهد نداریم/ اعلام اسامـی که تا ساعاتی دیگر

تاریخ انتشار : جمعه ۵ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۱۶:۵۲

مدیرکل راه‌آهن آدربایجان گفت: فعلا از تعداد فوتی‌ها و مصدومان تصادف قطار تبریز ـ مشـهد آمار دقیقی درون دست نیست.

سیدحسن درون گفت‌وگو با فارس درون تبریز از مشخص شدن اسامـی که تا ساعاتی دیگر خبر داد و افزود: پیش‌بینی مـی‌شود که تا ساعاتی دیگر کـه اسامـی کامل فوتی‌ها و مصدومان مشخص مـی‌شود و این امر با تطابق آن با اسامـی افرادی کـه بلیط قطار مشـهد  ـ تبریز بـه آنـها فروخته شده مـی‌توان اسامـی مصدومان و فوتی‌ها استان را اعلام کرد.

وی افزود: چون حادثه درون استان دیگری اتفاق افتاده و ما نیز درون محل حادثه حصور نداریم نمـی‌توان با قاطعیت درون مورد حادثه اظهار نظر کرد ولی واگن‌هایی کـه در اثر تصادف دچار آتش سوزی شده‌اند از هر دو قطار بوده است.

درباره قطار دیگری کـه از تبریز بـه مقصد مشـهد حرکت کرده بود و فعلا درون فاصله 15 کیلومتر از محل حادثه متوقف شده نیز تاکید کرد: این قطار بـه دلیل بسته بودن مسیر متوقف شده و به محض باز شدن مسیر اجازه به منظور ادامـه مسیر بـه مقصد مشـهد دریـافت خواهد کرد.

این مقام ارشد استان درون حوزه حمل و نقل ریلی عنوان کرد: امکانات اولیـه و پشتیبانی نیز درون اختیـار این قطار و مسافران آن نیز قرار گرفته است.

کلمات کلیدی : برخورد قطار+ آتش گرفتن قطار مسافری+تصادف قطار

نظراتی كه بـه تعميق و گسترش بحث كمك كنند، اسامی قربانیان حادثه قطار تبریز مشهد بعد از مدت كوتاهی درون معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. اسامی قربانیان حادثه قطار تبریز مشهد نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش بـه ديگران منتشر نمـی شود.

. اسامی قربانیان حادثه قطار تبریز مشهد




[الف - آمار دقیقی از فوتی‌های حادثه قطار تبریز ـ‌ مشـهد ... اسامی قربانیان حادثه قطار تبریز مشهد]

نویسنده و منبع | تاریخ انتشار: Thu, 19 Jul 2018 10:48:00 +0000